Saturday, January 14, 2012

Tade Tittle!





happy saturdayy blogger's ! todayy so bored ! nak ke Penang keta plak buat hal, okayy tape kitaa chill jeaa okayy :)) jom kita kongsi cerita..

terjatuh hatii pada dye

tatahu nak bgthu dye yg aku suka dye

yeayy akhirnya dye tahu jugak


masing2 meluahkan rasa cinta
selalu merindui antara satu sama lain
bilaa kami bersama kami suka suka snap pict kelihatan sangat bahagia
bilaa berjauhan sentiasa merinduuu
aku salu merajok dengan dye if takk dapat something yg aku nak!!
bilaa bersama, aku salu dibahan olehnya tapi tetap happy

dye seorang yg kuat perasan HANDSOME! aku tak pernah cakap dye cmtu pon kaw paksa aku takkan cakap, biar aku jeaa tahu! dan seorang yg kuat makan!


bila berjauhan sentiasa ada perselisihan faham antara kami yg sangat kronik!

bilaa bergaduh ada saje katakata yg kurang mnyenang/kurang enak untuk didengar *sedih!

sehingga terjadinya PERPISAHAN!

kini kaw tiada lagi di hatiku SELAMAT TINGGAL!

AKU MERINDUII SAAT BAHAGIA BERSAMA KAW! 


p/s: walaupon hubungan kita hanya satu persinggahan, aku nak kaw tahu aku sangat bahagia apabila bersama kaw! kaw mngubah dunia aku kepada yg lain! dunia yg luas terbentang! kaw mngawal aku tanpa paksaan tanpa aku sedari! kini kaw bukan milikku! kita tada jodoh ! semoga kaw bahagia dengan dunia yg kaw pilih tapi ingat " sepandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah jugakk "

Mekasih sudi baca entry LOVIN ^^

No comments: