Friday, January 13, 2012

Jujur Takkan Melupakan Mu ♥



Duhai kekasih pujaan hati ku
Dapatkah kau beriku satu arti
Sedikit rasa yang bias ku mengerti
imissyouu
Bukan sumpah atau janji
Buktikan lah bila kau ada cinta
Setulus hatimu bias menerima
Sebatas kejujuran kau milikki
Bukan sekadar bersama
Jujurlah padaku bila kau tak lagi cinta
Tinggalkan lah aku bila tak mungkin bersama
Jauhi diriku lupakanlah aku selamanya
Terindah lagu yang terindah
Sengaja aku cipta untukmu yang terindah
Semoga dapat meluluhkan segala keraguan
Semoga menghancurkan segala kerasnya batu prasangka
Aku takkan melupakanmu
Takkan meninggalkanmu
Takkan menduakan cintamu, ku bersumpah
Aku tak ingin mengingkar janji
Takk ingin menjadi duri
Takk ingin menjadi  api cinta yang membara

Mekasih sudi baca entry LOVIN ^^

No comments: