Sunday, December 4, 2011

maafkan aku kerna tidak bisa mencintaimu.

hello blogger's

Seperti tertulis di title entry di atas, "maafkan aku kerna tidak bisa mencintaimu". Cukup laa aku tidak mahu menyakitimu, aku tidak bole bohong pada diriku sendiri, aku sudah cuba but i cant sayang, aku akan merasa berdosa jika aku teruskan. Aku tidak tahu bagaimana aku ingin memberitahu kauu, aku takottt akn kemarahan kauu, aku takot kau berfikiran aku hanya ingin pergunakan kauu, tapi tidakk sama sekali ada niat sebegitu, aku berani bersumpah.

Telah muktamad keputusanku, aku ingin bebas seperti burung yang berterbangan di awan yang tiada siapa bisa mencapai keatas sana selain mereka.

mungkin ini yang terbaik

p/s : biarlah masa menetukan segalanya, aku penat & keputusan ini sudah bulat dan muktamad ! hidup aku dunia aku hanya untuk keluargaku tercinta, sahabat yang tersayang & rakan yang mengenali aku seadanya, if you dont know who i am ? dont judge me look into my outside but know me who HANESHATUL SULAIAMAN !


Mekasih sudi baca entry LOVIN ^^

No comments: