Thursday, December 29, 2011

End Of Chapter ~


hello blogger's

Rasanya lebih seminggu hani takk updates blog, sorry lahh guys, i'm so busy lately niee. Yelah hani dah start kuliah, this week is first week study for semester 3. Perghh pejam celik pejam celik dah sem 3 taw. Cepat betol masa berlalu kan ?

Okayy ini mungkin entry terakhir untuk tahun 2011 nie, yelahh lagi beberapa hari jeaa kita akan melangkah ke tahun 2012. Jom kongsi kenangan 2011 :))

Tahun 2011.

Dalam 2011 niee 2011 macam yang berlaku pada diri hani. Tahun pertama hani belajar hidup tanpa parents hani, kami terpaksa berjauhan kerana hani continued my study at POLIMAS Kedah. Di situ hani mula mengenal erti hidup berjauhan/berdikari. Hani akui hani anak bongsu dan sangat manja dan tidak berjauhan daripada parents. Okayy 2011 lah tahun yg memaksa diri ini kuat untuk berdikari, yelah family duduk di selatan yang hani study di utara, jauh bukan ? Alhamdulillah hani dapat jugak kuatkn diri ini, sudah setahun hani hidup berjauhan dgn Ayah dan Mak. Semuaa baikbaik belaka ^^

Tahun 2011 jugak lah hani kenali erti persahabatan, hidup berjauhan daripada family, yang adalah hanya rakanrakan sebilik, serumah, sekelas tapi itu rakan bukan SAHABAT ! Sahabat adalah seorang yang ada waktu kita senang, ada waktu kita susah, menasihati kita, yang boleh faham kita bukan sahabat yang tikam dari belakang ! I hate that ! Sahabat bukan sentiasa memuji tetapi "memaki" untuk kearah kebaikan untuk sedarkan kita tentang kesilapan kita yang kita sendiri tak nampak. Itulah gunanya sahabat :))

Hurm, tahun 2011 jugakk hani kecundang dalam sebuah mungkin boleh dikatakan jalinan "teman tapi mesra" dengan someone, takk perlulah mentioned siapa, takott ada "Gunung Berapi" meletop satgi, huahua :D Perasaan tue jangan ditanyalahkan, memang sakit teramat sangat, tapi ape boleh buat "we are not meant to be mr.MIA" kecundang pada 29 September 2011, haa thats why lahh on 29 December 2011 is last entry for this yearr. hihi ^^

Okayy, now focus on study only, no more puppy love yaa, haha. I hope on 2012 will be better than 2011 yaa. InsyaAllah ~

Okayy 2011 kata pergi, 2012 kata marii, yeahaaaa, welcome 2012 ^__^

Mekasih sudi baca entry LOVIN ^^

2 comments:

NZ said...

semalam adalah sejarah,hari ini adalah realiti & akan datang adalah misteri :)

LOVIN said...

betul tuee :))