Wednesday, December 21, 2011

bukanku pinta ~


mari kitaa samasama rasa ape yang hani rasakan, dah bersawang dah kt draft tue haa

Kasih kini kau tidakk hadir dalam dipelukkan ku, juga tidak hadir dalam pandangan ku. Kini aku merindui setengah mati menunggu mu di malam hari. betapa inginnya ku memeluk mu tapi kini kauu tidak lagi hadir dalam hidup akuu tapi aku tahu ape yang kau lali sekarang. Sejujurnya mengharapkan kau kembali tapi samapi bilakah aku harus menanti ? Sampai bilakah aku harus menangis ? Sampai bilakah aku haruss berdoa ? Dan sampai bilakah aku harus menunggu mu ?!

biarlah malam hari menjadi saksi, biarkan bulan jadi renungan. Ku melihat jauh bulan yang bersinar, walau sulit untukku dapatkan. Ketika ku merindu, inginku teriak, menjerit 'TIDAK' tapi hati ku berbisik ketika aku rindu aku ingin terbang tapi sayapnya telah hilang ditelan dek malam yang kelam. Ingin aku menangis tetapi apakan daya aku ?

"Ya Allah, lindungilah aku setiap jengkal langkah yang kulalui, biarkan aku berjalan dalam redhaMU, padaMU aku berserah, disetiap nafas ini semuaa milikMU."

Hati yang perah singgah rasa cinta yang dulu pernah ada mungkin takkan pernah akan hilang terkubur jasadku ini, keranaMU telah meminjamkan rasa ini, bahkan rasa sakit ini pun tidakk akn mati. Hati yang terbelengu oleh kemarahan, kebaikkan yang tertutup rasa kebencian, senyum yang terlukis oleh beratnya bebanan, hidup yang tiada guna dan menderita. Dengan percikan airmata yang mengikuti aku tidakk lagi mampu bertahan dan takkan ada kesempatan untuk berbaik semula !


p/s: meruntun rasa daripada diari, jika ada yang terasa aku meminta maaf kerana aku tidak sanggup menanggung rasa beban ini. tidak seorang memahami apa yang aku rasa. kecewa derita merana aku hanya dibuat bahan ketawa, oleh merekamereka. aku tidak menyalahkan mereka tapi aku ada MARUAH untuk dipelihara, aku tidak minta ini jalan ceritanya, so pleasee understand me ! TQ

Mekasih sudi baca entry LOVIN ^^

2 comments:

maz azura said...

walau apa pun jgn toleh masa lampau ok..sampai bile nk hidup dalam masa silam,simpan kenangan tu sebaiknya..k
gud luck ok aku akn sokong kau tau

LOVIN said...

terima kasih maz :)