Monday, April 30, 2012

Sudah Cukup Sudah

Assalamualaikum my beloved blogger's friend also hater's

Hope korangg berada dalam kedaan baik yaaa. Sehat-sehat belaka, mudah-mudahan okayyy :)

Aku menulis entry kali nie melibatkan soal hati dan perasaan. Lama rasanya aku tidak meluahkan apa yangg aku rasaa. Yaa lately nie aku sebokk dengan study, yaa seperti korangg tahuu aku masih dalam "exam fever" aku last killer paper Financial Accounting on this thursday. Hope everything gonna be okayy seperti yangg aku harapkan. Pagi-pagi nie tetibe mood nak updates entry. Lets start.

Apa yang aku rasa sekrangg? Seperti lagu di blog aku nie " Sudah Cukup Sudah " yaa mungkin itulah pengakhiran kami. Aku sudah berjanji dengan mak dan aku terpaksa untuk menunaikan janji itu kerana aku tidak mahu mak aku menitis airmata kerana aku lagi. Biarlah airmata itu mengalir dalam keadaan kegembiraan bukan kesedihan. Yang berlalu biarkan berlalu agar menjadi kenangan untuk dikenangg pada masa akan datangg memberi pengajaran jugakk. Disini, aku tidak menyalahkan sesiapa pun, aku yang bersalah, merosakkan kebahagiaan orangg, YESS itu aku mengakui. Memang khilafku. Now niat aku baik, aku ingin berkawan dengan semua orangg. Tanpa ada sebarangg niat buruk. Hak orangg lain utuk berfikir apa, aku tahuu diri aku. Aku manusia biasa yabg seringg melakukan kesilapan yang mengajar kita segalanya. Pengalaman itu adalah guru kehidupan. 

Cinta tidak semestinya kita memilikki. Ingatlah jangan terlalu mencintai kerana risauu akan menjadi kebencian suatu hari nanti. Begitu benci, jangan terlalu membenci kerana khuatir akan menjadi suatu yang paling kita cinta akan datangg. Untuk kamu, saya harap kamu akan tunaikan janji-janji kamu terhadap saya. Itu bisa membuat saya bahagiaaa. Aminn (^_^)

" Tinngi-tinggi Gunungg Kinaballu,
Tinggi Lagi Sayang Sama Kamuu,
Biru-biru Hujungg Kinaballu,
Nengok Dari Jauh Hati Saya Rinduu "



Mekasih sudi baca entry LOVIN ^^

No comments: