Sunday, April 15, 2012

Final Exam is Coming!

Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia blogger's, lovers, also HATERS yaaa :) Happy Superr Sundayy uolsss(ˆ⌣ˆ)v




Okayy for student POLI mesti sekarang tengah cuti study week bukan? Yelaa Final Exam around the corner babe! Gundah rasa jiwa hati perasaan nie! Haa espeacially OTAK weyhh. Okayy Semester nie akuu Final Exam 4 paper ONLY. Wah 4 paper yang sangat semak aku rasaa laa, juz Company Law sahaja aku boleh target dapat A+ *muehehe sebab juz thoery jea ponggg. Yang struggle BANYAK tue "FINANCIAL ACCOUNTING, MACROECONOMICS" yang struggle sikett plakk "BUSINESS MATHEMATICS". If saya lulus semua nie, saya akan meneruskan Semester ke4. Tapi bukan di POLIMAS tapi Semester ke4 adalah wajib untuk semua student poli untuk mengambil LATIHAN INDUSTRI. InsyaAllah Sha akan pergi.

Dalam dilema sebenarnya nie, after final nie, poli ada mengemukakan tawaran untuk student buat SHORTSEM. Saya rasa-rasa macam nak amek an, yelaa senang siket nt sem5 takk susah sangat an (ˆ⌣ˆ)v ShortSem nie lamanya 6weeks, now saya takk balek berjumpa dengan parents selama 2bulan taw nak sambung lagi 6weeks? ouhh hell yaa. Nak tanak ShortSem harus dilakukan & this tuesday I'm back home Muar/Cherassss. Yeahaaaa. Syok gilaaa.

Tapi seperti biasalah kn, setiap kali nak Final Exam jea adaa jeaa benda yang tidak dirancang, diduga dan disangka akan berlaku. Mengikut observation saya lahh, saya alami sendiri, dari semester 1 untill now semester 3 ade jeaa problem nyaa. Baik kawan, keluarga mahupun orang sekekeliling kitaa. Tape saya amek positive semuaa tue. Nisha laa, sume bole settle taw :) 

p/s: selalu berpesan kepada semua kawan2 keluarga, nak nak lagi MAK AYAH saya, senyuman mereka adalah kebahagiaan saya. Saya rinduu ayah mak saya!

Mekasih sudi baca entry LOVIN ^^

No comments: