Wednesday, September 14, 2011

rasaku



Sayang, aku memang tiada yang lain tapi berilah ku kesempatan untuk mencari kekuatan diri meskipun separuh dari jiwaku telah hilang. Aku bagai kehilangan nyawa dan rentakk hidupku. Aku terpaksa hipokrit untukk semuaanya yang akuu masih INGIN dirimu lagi tapi apekan daya aku itu hanya khayalan belaka. Hatimu Jiwamu Ragamu milik si gadis itu bukan aku. Aku sedar sekarang mungkin tuhan berikan aku kekuatan ini untuk tunjuk pada aku perkara yang sebenar. Kejarlah dia kembali, jagalah dia dengan setulus hatimu sayang janagn engkau memberi dia harapan yang palsu. Aku disini sentiasa mendoakan kesejahteraan dirimu siang dan malam. Kecewa aku biarlah aku yang menanggung sendiri walaupun mengambil masa yang agak lama tapi aku harus tabah. 
"Kekecewaan mengajar kita erti kehidupan.Teruskan perjuangan kita walaupun terpaksa menghadapi rintangan demi rintangan dalam hidup."
Kamu berhak untuk membenci saya memaki saya kerna saya tahu semuaaa yang terjadi adalah berpunca dari saya sendiri. Kamu takk perlu salahkan diri kamu. Apa yang terjadi mungkin ada hikmahnya sendiri. Mungkin Allah SWT ingin menguji ketabahan hamba-Nya. Jutaan terima kasih saya kepada kamuu kerana telah banyak menyusahkan diri kamu untuk saya pergi sana pergi sini, ganggu tidur kamu di malam hari, saya minta maaf untu semuaa itu. Maaf jugaa kerana saya kamuu hampir kehilangan dia. Saya tidakk bermaksud untuk melakukan demikian. Maaf sekali lagi kepada gadis itu kerana menyakiti kamuu. Kamuu jugakk berhak membenci saya seperti yang pernah ada distatus kamu "i hate you girl" :)


''Mungkin Tuhan menginginkan kita bertemu dan bercinta dengan orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterimakasih atas kurniaan tersebut.''





Mekasih sudi baca entry LOVIN ^^

No comments: