Sunday, February 17, 2013

My Soul ~


Assalamualaikum & Salam Satu Malaysia.

Im back uolsss =)
Teramat lah jarang blog Lovin nih di update. Naik sawang jadinya, sedih betul laaa. Sekarang alhamdulillah Lovin dan si Ironman meniti bahagia, tapi tipu lah kalau Lovin kata kami tade bergaduh. Mesti ada, itu adat dalam perhubungan tapi kami cuba hadapinya dgn sebaik mungkin tanpa perlu ada caci makian.

Sayang, aku ingin kau tahu aku dirimu menjadi terakhir untuk diriku, tidak kisah siapa kauu dahulu, sejahat mana kau dahulu, sekejam mana kau dahulu, aku ingin kau tahu aku hanyalah kisah dgn dirimu yg SEKARANG! Aku ingin hubungan ini menjadi yg indah yg lengkap yg cukup rasa. Aku berterima kasih kepada Allah SWT kerana pertemukan kita berdua, yg boleh menerima aku seadanya dan kisah silam aku. Sayangg, aku minta maaf kerana terlalu banyak kesilapan yg aku timbulkan dalam hubungan ini. Aku ingin kau sedar dirimu amat BERHARGA untuk diriku. 

ikhlas.
NISHA


Mekasih sudi baca entry LOVIN ^^

No comments: