Friday, September 7, 2012

NOBODY (⌣́_⌣̀)


No WORDS and THINGS and ACTIONS can i describe how i feel rite now. So complicated to me. Im confused! I dont know what i must to do. This related with my heart. Kita semua tahuu hati kita Allah yang pegang. Kita diberi akal fikiran untuk memikirkan cara mengawal HATI ini. Bagaimana kita cuma mengelak atau menafikannya jika Allah dah tentukan terjadilah. KUNFAYAKUN. 

Kita cuma manusiaa biasa yang tidak pernah lepa daripada kesilapan. Kita nih ibarat pelakon dan Allah tu adalah directornya. Apa yang terjadi pada diri kita nih semuaa dah ditentukan oleh Allah SWT. Kita tak boleh nak marah atau merungut setelah apa yang berlaku. Jika kita marah itu bermakna kita marah Allah SWT. Subhanallah. Hati kita perlu bersih, ego kita tidak perlu tinggi kerana KUBUR itu dibawah tanah bukan diatas langit. Tiada yang akan memahami kita selaian diri kita senderi dan PENCIPTA kita ALLAH SWT.


p/s: Lovin bukan nak tunjuk baik ke apa, lovin juz share apa yang patut, tak salahkan? Perkara baik untuk dikongsikan, kenapa kalau perkara buruk laju jeaa.


Mekasih sudi baca entry LOVIN ^^

No comments: