Thursday, August 9, 2012

Duhai Bakal ImamKu


Doaku untuk Bakal ImamKu

Duhai Bakal ImamKu, aku tidak meminta kesempurnaan darimu, aku cuma meminta kesederhanaan dirimu.
Duhai Bakal ImamKu, cintailah aku kerana Allah, dan cintailah aku kerana kekuranganku bukan kelebihanku.
Duhai Bakal ImamKu, pandanglah aku kerana kau ingin menjadikan aku yang halal buatmu bukan nafsu semata-mata.
Duhai Bakal ImamKu, aku mengharapkan kauu untuk menjadi IMAM solatku suatu hari kelak.
Duhai Bakal ImamKu, aku ingin kauu bimbing aku dalam bacaan al-Quran aku bilaa kita baca bersama
Duhai Bakal ImamKu, jadikanlah aku pilihan terakhir hidupmu kerana jodoh dari Allah SWT.
Duhai Bakal Imamku, bimbinglah aku hingga ke JANNAH yang diimpikan setiap umat Islam.

DUHAI BAKAL IMAMKU ini sahaja yang aku pinta untuk menjadikan kita pasangan sempurna, agar kita bahagiaa hingga ke JANNAHTUL FIRDAUSS. Aminnn~

ikhkas,
Bakal MakmumMu

Mekasih sudi baca entry LOVIN ^^

No comments: