Thursday, May 10, 2012

Dunia Hari Ini

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia blogger's, friends && haters.

Hari nie Lovin nak share dengan korangg satu kisah nie, di mana letaknya nilai kasih sayangg dan perikemanusiaan seorangg ibu terhadap anaknya. Tentu ramai dah tengokk video IBU DERA ANAK tue kan?! Teramat sangatlah kejam diri si ibu itu, anak yangg belom tahu berjalan di lepas geram sampai sebegitu? layak ke dye digelar seorang IBU? Sempena hari ibu nie memangg TIDAKK LAYAKK SAMA SEKALI! Go to the HELL laa, buat anak pandai tapi jaganya tak tahuu. OTAK LETAK LUTUT agaknyaa.

Inilah keadaan baby selepas didera oleh ibunya sendiri.
Betapa kejamnya seorangg ibu, tegar mendera anaknya sebegitu, Lovin sangat maluu sebagai seorangg wanita. Ibu itu tidakk tahuu mengawal emosi sendiri. Yang tukangg rakam pun sama jugakk. Gampangg. Nahuzubillah. Kenapalah ada orang macam nie kat dunia nie. Subhanallah...

p/s: Ingatlah anak itu adalah permata yangg tidakk bole di nilai dengan harta benda mahupun duit. Anak adalah harta yangg tidakk ternilai yang di anugerahkan oleh Allah SWT kepada setiap pasangan yang mendirikan rumahtangga. Pelihara anak itu gar menjadi insan yangg berguna kelak.


Mekasih sudi baca entry LOVIN ^^

No comments: