Monday, February 13, 2012

FRIENDSHIP


Friendship has meant understanding, joy, sharing everything good 

Because of you! I've laughed a little harder, cried a little less, smile

 a lot for no special reason. Because of you, my world is a happier

 place. Because of you, I felt the warm embrace of a good and 

lasting friendship.



ATIEQA FAMYDA
Terlalu banyak bebelan yang hinggap kat telinga aku nie ha, dye sendiri melihat jatuh bangun aku selama nie, suka duka aku di HADAPAN mata kepala dye, so dye tahu ape yang terjadi kat diri aku selama nie. Kekadang minah nie ego jugakk, bila aku p kt katil dye, ada rasa sebak jugak kt dalam hati dye, dye nasihatkan aku walaupun guna cara kasar, maybe itu cara dye. AKU SAYANG DYE sesangat!



MAZ AZURA

Dye nie pulakk an, penat MATA & MULUT aku nak mengomel baca text dye yg berjela-jela panjangnya tue, tapi kekadang syok jugakk, senyum sesorang aku di buatnya *haha. Kami jarang berjumpa, setahun lebih mengenali dye juz 2x jea kot aku baru jumpaa dye, yelaa dye study LANGAT aku study JITRA, berbatu2 wook nk jumpa, perhubungan kami juz melalui fesbuk, twitter, blog whatapp and phone. Dengan cara nie kami jadi rapat sangat :) AKU SAYANG DYE JUGAKK !


p/s: hargai kawan itu penting, jangan pernah ada istilah "kawan makan kawan" nie, F*** laa weyh, siyes aku takk sukaa ada kawan macam tuee! hope blogger's sume pndy memilih kawan yaaa ^__^



Mekasih sudi baca entry LOVIN ^^

No comments: