Friday, January 20, 2012

Sangat Terkilan (!)


Salam Jumaat Blogger's :')

Okayy now hani berada di Kuala Lumpur, hani balek bercuti sempena Chinesse New Year 2012 nie. Hurm cam biasalah from Kedah to KL naik bas tapi ape yang bestnyaa bas kali nie ialah ada ASTRO beyond lagi taw jangan memain (!) So hani taklah terlepas apa cerita pada hari semalam ;') memang takk tido laa kn dalam bas tuee ..

Tapi hani sangat terkilan sebab apa yang diharapkan tidak menjadi, last minute pulak tue. Bukan sekali tapi DUA KALI okayy bendaa nie jadi! tape hani redha jeaa apa yang jadi. Hani faham mungkin ada sebab bendaa nie jadi, siapalah hani sekarangkan. It's okayy BUT hani akan INGAT sampy MATI! Awak mudah untuk melukakan hati saya kn ?! Kerana awak tahu saya memang lemah dan mudah memaafkan! Tapi ingat bukan mudah untuk MELUPAKAN (!) 2x awak buat saya macam nie! SEDIH tahuuu ! Saya ada perasaan awak ! Dah laa cmtue text tanya saya dah sampai pun tade kn wak, selamat smpy ke tidak, mati ke hidup ke ?! LANGSUNG TIADA ! +++++ terkilan hati nie, TUHAN jeaa yang tahu cmne rasa dye tapi saya masih mampu tersenyum :') BTW TERIMA KASIH BANYAK-BANYAK AWAK !

Disebab perkara tue, my SUPERDUPER HERO(isz) telah membuat saya happy dengan perangai dye, dan dye juga lah yang menjemput saya dan eqa di PUDU (!) pergi makan, karoke dan jenjalan dan dengar cerita hantu ngokngek dye tue ! happy sangat lahh, both youu buat aku tersenyum semalam :')


Mekasih sudi baca entry LOVIN ^^

No comments: