Saturday, December 10, 2011

pabila bosan bosan


wassupp blogger's

biasa laaa weekend niee memang so bored if not going anywhere ryte ? aku ponn takk kemana this weekend masing-masing busy, yelaaa busy laaa kan tolong my sister packing barang nak balek kampung di SIBU SARAWAK selama two-weeks, ouhh yaa kali nie akuu takk dapat join dorang sebab terikat dengan kuliah di POLIMAS(kalaulepasmasuk21hb)

ishhh ape aku bebel niee, sebenarnya aku nak bagi tahu uolss, dalam busy mem"packing"kan barang, haa aku sempat lagi taw buat kek, yelaaa kalau dah hobi tue selit time mane pon bisa diatur dong, nie LOVIN laaa(terasabanggakejap), hihi ^^

telur + gula halus di adun
sehingga sebati yaa

dicampur tepung + minyak +
pewarna&perisa dibenarkan

masuk kedalam oven selama
45minit

taraa ... siap sudahh ^^

p/s: agak tidakk kemas sedikit atasnya so, aku potong baru snap, maluu laaa hihi ^^


Mekasih sudi baca entry LOVIN ^^

No comments: