Sunday, December 18, 2011

tersirat




super sundayy blogger's :)


Okay tinggal 1 hari jeaa lagi aku akan balek ke JITRA dan mulakan kuliah aku seperti biasa seperti semester 1 dan 2. Sepanjang cuti semester nie banyak jugakk lah liku-liku yang terpaksa aku jalani, pelbagai masalah datang, baik family, baik kawan, baik sahabat mahupun kekasih hati bekas kekasih hati. Bukan aku minta semuaa nie terjadi, yelah siapa nakk ditimpa nasib sebegini rupa ? tiada siapapun mahu.

Apa yang aku tulis di blog di facebook mahupun di twitter, tidakk semuaa apa yang aku rasakan, malah itu hanya suku daripada separuh yang aku luahakan. Siapa aku untuk menceritakan, ada orang percaya ke ? Semuaa menunding jari ke arah akuu, apa aku boleh buat, akuu hanya mampu tersenyum melihat, membaca apa yang "mereka" tulis. Sindir-menyindir, menjaja cerita, mengutuk tentang aku. Aku tahu semuaa tue. Tapi apa bole aku buat, nak bergaduh di sebabkan seorang insan ? Pepatah pernah mengatakan "mulut tempayan bole ditutup, mulut orang ?" kitaa tak bole nak halang.

Aku tatahu mungkin kau dengar dari dye cerita yang lain, aku tidak tahu apa yang dicerita/diberitahu kepada kau tentang aku. Aku tidakk mahu aibkan sesiapa disini. Aku cuma minta di sini tolong lahh berhenti menulis atau apa lagi. Jika kauu terasa status di facebook atau entry di blog menyakiti kauu aku memnita seribu kemaafan kepada kauu. Tidak ada kena mengena langsung dengan kauu ataupun dye. Dye hanyalah masa lalu akuu yang mungki ada manis mungkin ada pahitnya, aku tidak bole bagithu secara detail laa, maaf ! 

"Buang yang keruh, ambil yang jernih"

Aku belajar menerima hakikat sebenar. Aku bahagia hidup disamping, keluarga tercinta, sahabat tersayang & kenalan-kenalan aku yang lain. Status S untuk aku bukan lagi "menyeramkan" seperti waktu sekolah dahulu. HAHA ! :)


p/s: dont say you love me unless you really mean it, because I might do something crazy like believe it. Even I know you're not mine ! so please dont contact me again ! Juz let me go in peace yaa :)






Mekasih sudi baca entry LOVIN ^^

No comments: