Tuesday, August 23, 2011

raya raya dan rayaa ~

assalamualaikum & hallu bloggers

weyh da nakk raya seyh seronoknya..puasa penuh takk?
kalu tak penuh takk bole rayaa taw..hahaa..
esok 24hb akuu da abes class so maknanyaa bole balik rayaa
yahhuuuuuu .................
akuu punyaa excited nakk rayaa lagu blog sudah bertukar
''anuar zain&elina_suasana hari rayaa'' nice bukan ? em 
tahun nie lain sgt sbb 1st time aku rasa betul2 macam ''balek
kampung'' taw before2 nie juz tunggu abang2 kakak2 balek
raya tahun nie aku pulakk (makk tunggu anakmu pulang nah)
akuu raya mana? ofcoz laa JOHOR DARUL TAKZIM
hee ^^
ceritaa sal balekk rayaa nie yang akuu geram sangat
sebab banyak sangat perhentiannya sebelum dapat
pulang ke rumah tercintaa jumpa mak&ayah
esok akuu kenaa drop kat IPOH dulu then keesokkanya
balekk CHERAS umaa alang then hari ahad baru
balek JOHOR susah bukan ? apa  bole buat nasib



akuu ? shopping ? sudahh semestinyaa mana boleh
pisah seyh ^^ tapi takk laa shopping sakan cam tahun2 lepas
tahun niee akuu shopping kat KEDAH jea tapi tnggu aku
balek CHERAS nah akuu pulun habes nanti hehehe
family theme this year ? ouhh secret lorhh tunggu jea akan
diupdates nanti .. TERsama dgn korang ? ade akuu kesahh ?
bolehh jalan sane laa erk !
okey akuu da penat nakk menaip aku rasa da
tade apaa aku nak mengarut da disini
last sekali aku nak mohon maaf sepanjang 
aku dalam dunia blogger nie ada salah dan silap
harap dimaafkan laa yea yang manaa ade dulu nama 
blogger yang tak sepatutnya ditulis tapi ditulis
itu haanya untuk meleraikan apa yang berlaku antra kitaa
kepadaa blogger tue AKU MOHON MAAF


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN
0-0 YEAA
(^_^)V



Mekasih sudi baca entry LOVIN ^^

No comments: