Saturday, July 2, 2011

mr.chocolate [sayang]

Lusa pagi² buta lagi akuu dah kene gerakk ke LCCT
nakk balekk KEDAH
rasa macam berat hati(malas) pulakk nak balek
sane !
mane takkny da mengadap cuti 2bulan
memang malas laa jawabnya

emm yaa
berbalek kpd tittle entry diatas tue
mr.chocolate[sayang]
akuu panggil mr.chocolate nie sayang
aku plak dy panggil hani(nama aku tu)
hehe
unik bukan ?
kauu hadoo? Tak adoo bukan ?
HAHA !

actually,
pagi nie akuu kejut mr.chocolate seperti biasa bangun pg kije
tetibe dy cakap "malam nie jumpa lagi taw"
aku pon ye kn jelah walaupun merasakn ada yg pelik
pas dy p kije aku pon smbung tido 
dan bangun kul 11.45(lambat bukan?)

ahh biarkan laaa

cer tengokk phone kot2 ade text dari mr.chocolate
yess ! memang ade oke 2 lagi taw
yang pertama
"takkpayah balek jitra ;("

yang kedua
"honey"

oke laa straight to the point laa
mr.chocolate akuu nie takk kasi aku balek jitra
yelaa kami takot sangat bergaduh
dulu memang rutin harian bergaduh
TAPI 
sekarang sudah mula berubah
untukk hubungan yang makin lama makin serious niee
makin lama makin kuat cinta tue

akuu terpaksa balekk juga ke kedah
untuk meneruskan pengajianku
yang berbaki 4semestar saja lagi.


p/s: sayang,hani nakk sayang ingat pesan hani kat sayang mase mulamula hani nak p belajar jauh dari family dan dari sayang.
" dimana saya brada,dgn siapa sy bersama,sejauh mana sy dgn awak,dalam hati saya cuma ada awak sorang"
 sem pertama saya boleh insyaAllah sayang sem 2 hani boleh buat ! percaya hani boleh sayang.


Mekasih sudi baca entry LOVIN ^^

No comments: