Thursday, April 7, 2011

thank youu !

SAHABAT !

terima kasih kepada dua orang SAHABAT
NABILAH FASYA & ATIEQA FAMYDA
yang tidak pernah jemu && penat memberi nasihat kepada saya
ketika saya jatuhh & bangun dalam hidup bejauhan
saya sangat menghargai kamuu berduaa
memang saya degil & takk dengar nasihat kamu berdua
tapii sekarang saya sudah mula sedar
dia memang bukan diciptakan untukk saya

SI DIA !

terima kasih jugakk kat awakk coz kerana sudi hadir dalam hidup saya
i'll keeps our memories in my heart
saya sedar awakk bukan milik saya tapi awak milik dia
jagalah hatinya sebaikk mungkin
janganlah awak sakiti hatinya lagi
kerana dia sangat bahagia di samping awak

 GADIS !

terima kasih kepada kamuu juga kerana telah menyedarkan saya
kamuu jagalah hati si TERUNA itu selembut yang mungkin
kerana hatinya terlalu sensitive
dia terlalu menyanyangi & menyintai diri kamuu


saya harap kamu semua akan bahagia selamanya
(^^,)


Mekasih sudi baca entry LOVIN ^^

No comments: