Wednesday, January 26, 2011

balik kampung :)

yahooooooo.......................
best nyerr esok aku da beramboss daripada KEDAH niee
tapii bukan untuk masa yang lama ponn seminggu jerkk
too pon sebab "CNY" kalu takk jangan harap lah ade cuti panjang
takk sabar nyerr aku na jumpe family yang tercinta
aku balekk cheras dulu sokk maybe on teusday baru balekk muar
kt cherass na jumpa ''si dia'' na settle & slow talk 
if bole teruskan..ok go on....if cannot go....will be STOP !
tu pon kalu ''berjumpa''
dahdah tamau citerr sal sedeysedey lagii

haaaaaaaaa....................
aku na bagitathu nieee.......................
kawankawan aku bagitahu sejakk semalam aku nampak lain
happy jerr memanjang
aduhhh......malu nyerr :D
actually tade bende ponn hakhak
juz ade someone too lahhh...aku pon tataw cmnerr ley jadi cmtooo
suke wat aku gelakk sesorangg....sumpah aku malu..hahahaha
btw tqtqtq ~~ (^__^)

TAPII
i juz want the only one !!
FULLSTOP !!!

Mekasih sudi baca entry LOVIN ^^

No comments: