Friday, September 14, 2012

AKU SUKA DIA ^_^


Aku lihat dia disana, aku ingin mendekatinya, aku cuba menghampirinya, lalu aku menyapa dia. Dia pun membuka bicara dan aku mula mengenalnya kita mulai bermain mata mula timbul rasa bahagia. Bila dia mendekati diriku hatiku rasa sesuatu, bila dia senyum pada diriku hatiku rasa tak menentu. Kekadang hatiku bertanya, adakah dia dah perpunya, kerana diriku berasa aku jatuh hati padanya. Aku ingin memilikkinya aku ingin menjaga dia, aku ingin mencintai dia aku ingin hidup dengannya. Mungkin kah aku akan berjumpa dengannya untuk meluahkan rasa. Mungkinkah aku kan berdiam diri saja menunggu cinta darinya. Aku terima satu nota darimu yang tertulis "AKU SUKA KAMU". Akhirnya kini ku kan mampu ceria diriku sangat gembira. Akhirnya kini ku mampu bahagia menerima cinta darinya. AKU SUKA DIA.

Mekasih sudi baca entry LOVIN ^^

No comments: