Wednesday, June 20, 2012

Dugaan-Mu ~

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia. Today, pagi-pagi lagi Lovin dah keluar rumah dengan ayah pergi ke Melaka untuk buat follow up darah yang amek aritu, so hari nie result sample darah tue keluar hari nie, Lovin bebas dari Diabetes(kencingmanis) dan Hypertensi(darahtinggi) tapi Lovin didapati mengidap satu jenis penyakit iaitu **N*** ***I. Cari lah sendiri apa sebalikk "*" tuee ek, nt ade jugakk satu entry akan Lovin bagitahuu.

Bukan untuk meraih simpati sesiapa pun, cuma ingin luahkan di bloggie ini. Cuma ingin diri ini tahu tidakk ada yang bisa mematah semangat Lovin untuk terus berceloteh di bloggie kesayangan ini. ^_^ Sebab Lovin ada kawan yang seringg membakar semangat Lovin, MAZ  banyak memberi dorangan untuk Lovin, dye sentiasa ada bilaa Lovin meluahkan sesuatu perkara dan dye sering buat Lovin ketawa. Lovin juga ada ayah dan mak yang sangat-sangat Lovin sayang, mereka lah permata dan harta paling bernilai untuk Lovin.

InsyaAllah Lovin akan tabah menghadapi dugaan ini. Ajal maut di tangan Allah SWT kita cuma mampu melakukan usaha doa dan tawakal sahaja.

Hidup Harus Happy ^_^


Mekasih sudi baca entry LOVIN ^^

No comments: