Thursday, February 23, 2012

siapa sangka


hello blogger's

hari nie, aku ingin berkongsi dengan korang semuaa sebuah cerita yang maybe agak kelakar dan pelik tapi itulah hakikat sebenar kehidupan manusia. Ada turun naiknya, ada buruk baiknya, ada kekurangan kelebihannya itulah MANUSIA

"YOU GET WHAT YOU GAVE! THAT'S KARMA"

Okayy apa kena mengena pulak kan ? Cite dye bermula camnie, aku dengan seorang hamba Allah nie tidak pernah mengenali antara satu sama lain pon sebenarnya apetah lagi bersemuka berdepanan kan ? Dengan secara tidak sengajanya kami mula iri hati antara satu sama lain, sebab apa usah lah di ceritakan di sini, rasanya tidak perlu, biar itu antara kami jeaa yang tahu kn AWAK :)

Sepanjang hidup aku tidak pernah ada rasa bermusuhan langsung dia adalah orang pertama membuat aku rasa tak tentu hala kekadang, tertanya-tanya pongg ada jugekk kenapa kami begini ? HEBAT kn dye! Kami sesama wanita harus faham lah kan hati memasing, yee aku faham persaan dye "CEMBURU" katanyaa, ehh itu haruslah ada kn?

Kekadanng aku penat lah cmnie, sebab cerita kita takk pernah habes, akuu takk sukaa cmnie taw, aku sukaa berkawan dan aku senang berkawan, dengan niat baik InsyaAllah sampai mati aku akan kawan dengan kauu taw! *hee :D So aku amek langkah dulu dengan add kauu balek kt pesbuk sebek kauu approve cepat kalu takk aku bom kauu *hahaha

Sebab aku cmtue aku ada ter baca tweet someone uh:

akuu baca akuu jadi perasan, dye kate aku baik, haha

Dan jujur aku pon teringin sangat nak berkawan dengan kauu, sebab aku suka berkawan, aku pon tahuu kauu pon baik orangnya walaupon kekadang perasantan selalu an *aku salu stalker blog fb twitter kau(kan dah kantoi) haha :D sebab aku teringin nak berkawan dengan kauu tapi kau mak ai garang pepadah, takot jugakk aku taw dengan kauu nie. Now aku dan dia dah berkawan, SIAPA SANGKA yang dulu org tgk kami tak sebulu jea menjadi kawan, tiada niat lain niat kami baikk demi ALLAH :)


p/s: Sekarang kita dah berkawan, hope our friendship lasts forever, so there is no dispute between us again yaa. I really really reallyy hope from bottom of my HEART. Past is past bukan ?! :DD


nak tahu siapakah si Dia aku maksudkan, tunggulah, if dye cm aku suka stalker blog & dye baca entry aku kali ni dan dye komen, haaa dye laa orangnyaa, aku tanakk bgthu sape selagi dye takk muncul ;p



Mekasih sudi baca entry LOVIN ^^

8 comments:

Anonymous said...

pedihnya hati kepergiannya , terubat hati pabila sumenye terlerai.ALLAH ambil dia dari hati mu ,dan membuka hati yang lain menerima kamu sebaiknya sebagai temanmu pengubat hatimu..untuk merawat hatimu itu.bersyukurlah sume yang trjadi pasti ada hikmahnya..Sume kerja DIA ,dari HATI.jaga diri =)

LOVIN said...

yee :) siapakah ini ? :)

maz azura said...

k.long dpt 2umiiii weeee syok2 huhu

xd name said...

sape girl 2?aq nk tawu..entry yg plik yg penah aq bace..xpenah jumpe tp iri haty sbb ap wey? mst korunk byk lalui mslhkn? mst sbb laki ny kn? xd lain ny..papepon aq hbgn korunk kekalsbgai kawan xmau irihaty xelok tawu..aq xknl korunk tp bila aq bacr aq pun doakn korunk ber2..tp seriously aq nk sgt tawu sape girl 2..smga kekal lagi sekali aq ucapkn..amin..

LOVIN said...

Maz: lempang kauu lelaju nak, cukup2 lah, tanak kntroversi dh..sengal!!

xd name: err tgu laa, ak pon tataw nk ckp cane, btw thanx okayy..

Anonymous said...

bguslah berbaik ;)

Anonymous said...

hoiii da tau dah keje kau rupanyaaa! haishh ,haha btw im hope-ing also yea!

LOVIN said...

bhahaha! ala bukan senang aku nk stalker fb org, bajett HOT takk ? hahaha! okayy ini lah GIRL tue.. WAN HANA HAIKA WAN ZAHARI, si ketot dan nama manja dye yg baruu CIk Tot, bhahaha, jgn marah nt tuaa cepattt... :p kami sesame harap hubungan ni terjalin dengan seikhlasnyaa no cheat-ing :)