Monday, January 30, 2012

Pnantian (A.B.K) ~_~



Sepi dikamar ini hanya lilin menerangi beginikah seksanya
Hidup dalam penantian ditabir tirai malam ada insan kesepian, sendirian...
Dan setiap detik yang ku lalui jiwaku gelisah membisu
Tetap setia menantimu bayanganmu entah di mana

Mengapa harus kita ditemukan kalau akhirnya meresahkan
Apakah aku satu persinggahan pengubat rindu
Kau dahagakan Ku kehausan Setitik rasa 
Pada bayangan yang tak pasti

Kau nyalakan perasaan mengukir kemesraan

Mungkinkah ada sinar bersama impianku dah telah ku duga
Suasana keindahan seketika aku tetap menanti mu

Kau dahagakan ku kehausan setitik rasa
Aku tenggelam kehampaan sendirian
Mana sinaran ? Terangilah hidupku
Tak sanggup lagi... aku... sepi


p/s: A.B.K is AKU BENCI KAU ! Itu yang aku rasakan sekarang niee! Teramat SAKET PEDIH KECEWA dengan apa yang aku lihat dengan mata aku sendiri (!) si G tulis lain di **** yang si B pulak tulis lain di ***** (!) Aku pun tidakk tahu di mana kebenaran yang sebenar terletakk. Aku sangat kecewa dengan kamuu berduaa !
Mekasih sudi baca entry LOVIN ^^

No comments: