Friday, November 25, 2011

Holiday time ~

hello blogger's

cuti semester sudah pon bermula semalam
last paper jea paper aku semalam, malam tue jugak aku cabot balek
takk sabar sabar laa babe nak jumpaa ter&^%$@
tapii hurmmm

TAPI TAPI
aku dapat jumpaa sayang aku
hilang laa sikit rasa hampa tue an
berjalan ke JUSCO balakong jep 
malas nakk pegi jauhjauh

okay actually this is 2nd time aku jumpa sayang akuu nie
mase 1st dulu ada orang tolong bawakkan
tapi kali nie sendiry laa babe

activity kami :

#wayang
#makan
#shopping
#bergambar laa ape lagi

haa nie be4 tengok wayang
sempat lagikan kami berposing
haha

okay ini menandakan kami akan berkawan 
sehingga hujung nyawa okay
insyaallah ^^


okay pict 2 atas nie after wayang
kami pegi usha barang tgk
kotkot berkenan ke kan
mane laa tahu

haa ni laaa, dengan muka tak malunya
aku bole snap pict dgn baby nie
comel gilaa ouhh
mase aku tgh makan bole plak mama rania 
dokk belakang meja
aku ape lagi
hihi ^^
(amek kesempatan laa)

sambilan menunggu untuk dijemput
sempat lagi bergambar taww


p/s: btw tengs to MAZ AZURA kerana sanggup ponteng keje arini sebab nak jumpaa aku, aku betolbetol hargai tue maz, aku tataw nak cakap cmne, yang aku harapkan hubungan kitaa akan kekal selamanya even dah kahwen nanti(tetibecakapsalkahwenplakk). ape yang aku story tue hope keep secret, belom masanya lagi untuk diketahui, yang tahu hanya aku, kau, dia dan yang Maha Mengetahui ^^


Mekasih sudi baca entry LOVIN ^^

2 comments:

maz azura said...

hahhaa....thanxxx kamu jgk,sudi jumpe si sengal nieyh...tapi...tapi...tapi yg penting aku da pun bejaya kuruih..nnt adik aku coming soon...ckp dia chaiyok2 !

LOVIN said...

haha, dy tu dgn bapak kau same, ckp takk serupa bikin laa, 2bulan dy tu kumpul da jd 2 thun laaa..tak pon kurus ak tgkkk....