Friday, September 30, 2011

ouh lelaki !

MENYESAL

okay, memang perkataan tu sesuai sangat untuk apa yang aku rasa sekarang nie
hish ! selalu pulak perkataan tue keluar sekarang nie
mana takk nyaa ada jea benda yang takk kenaa lately nie
PANAS ouhhh ~

LELAKI

woi sebab kauu laa aku jadi macam nie taw takk ?
sebab kauu aku bergaduh dengan dye setiap hari
benda kecik sebab akuu like pict kauu jea
tapi sekarang SUMPAH wey
aku MENYAMPAH gilaa kat kauu
bukan akuu jea 1 rumah nie meluat tengokk kauu
sebab kauu aku kehilangan
JIWA, RAGA, PERASAAN & HATI

macam mana laa akuu bole sukaa JANTAN macam kauu nie
kauu pikir kauu 
BAGUS sangat ke 
HOT sangat ke

FUCK laa weyh(kan aku da mencarut)
memey padan laa mukaa akuu kan !


entahentah bilaa dye baca entry nie
kompomkompom dye ketawa kan aku punyaa
yelaa nakk sangat mamat camtue
alaa benda da jadi nakk marah pon tade gunaa laa kan
so buat tataw suda la kan.

eee tapi yang penting kat sini akuu memey  MENYESAL SUKAA DEKAT KAUU LAA JANTAN ! kauu takk muncul depan akuu lagi bagus taw.. semakk laa kepala macam nie !

p/s : nishaa, ingat pesan makk semalam yaa, apa makk bebel semalam(tapi mak bebel sal dye)
tapetape i need time to think everything what was happen to me lately nie.

Mekasih sudi baca entry LOVIN ^^

1 comment:

Anonymous said...

lain kali selidik dulu,skrg nak ingt & menesal pon xde gune dh..dia xnk kt ko dh..cri ja boy lain nisha !