Saturday, February 12, 2011

kebahagiaan dalam perpisahan

ya allah ape yang telah aku lakukan pada 12 FEBRUARY 2011
sesungguhnya aku amat menyayangi dan mencintai drinya kerana KAU telah pinjam perasaan nie kepada hambamu niee ..

kepada si "DEAR"

saya mintakk maaf saya tidak bermaksud langsung untuk membuat kamu benci dengan saya
perlu ke saya melakukan demikian sedangkan hati ini amat merindui kamu
mungkin ade hikmah disebalik semua yang terjadi
dari awal pertemuan kite sehingga lah hari ini
saya cuma inginkan kamu bahagia
manytime i told you "senyuman kamu kebahagiaan saya"
saya nakk kamu sentiasa senyum oke !
kalau kamu ingin saya bahagia !

terima kasih sebab kamu pernah buat saya bahagia
saya hargai itu ...

i HIDE u inside on all my heart ♥
i always love you forerver & ever ....

Mekasih sudi baca entry LOVIN ^^

No comments: